fredag 2 april 2010

GLAD PÅSK!!!

4 kommentarer:

  1. Ha, ha

    Now that was cute.
    Happy Easter to you all.

    I'm going over to Two Harbors in an hour to meet up with Melanie and the dive buddies.
    No diving for me though since I'm badly out of shape.

    Anders

    SvaraRadera
  2. Happy Easter to you!
    Well... get IN shape then DUDE! ;-)

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk syster! Själv jobbar jag hela påsken och dessutom 10 timmar per dag, men vad sjutton... Allt går bara man vill och sedan behöver jag inte jobba en enda storhelg till i år för jag ahr gjort mitt! Najs!!! Och eftersom jag jobbar hela påsken så får ajg röddagsledigt två dagar och dessutom 2 lediga andra dagar då jag jobbar 8 dagar på raken. Så jag är ledig 6 dagar nästa vecka och det är i vart fall inte illa! Daniel skall tända i grillen tills jag kommer hem så skall vi grilla kotletter i kväll, så det är inte helt fy skam att jobba ändå seru! Puss, puss på er! Glömde skcka påskpresenterna till Maja och Max... Så jag får skärpa mig för nu är det andra gångne jag glömt! *ajabaja*

    SvaraRadera
  4. Maggie... jobb i påsk låter inte jättekul! :-( Men glad påsk på dej ialafall! ;-)

    SvaraRadera