lördag 5 december 2009

JULGODIS

I går var vi hem till kära vänner och gjorde julgodis. Det blev: Knäckklubbor, chokladkola, smörkola, chokladbräck(mörk och vit choklad med krossade polkagrisar), Mozartkulor, och havrefras-chokladbräck. Tidigare i veckan gjorde jag ischoklad och vit ischoklad. Uj uj uj...så mycket smarrigt! Och så gäller det att inte äta upp allt FÖRE jul... Man får se hur ståndaktig man är...

Idag blev hunden instångad i väggen av tjuren... Det gick bra och jag tror att Clintan lärde sig ett och annat på den turen! ;-) Tur att käre Astor är avhornad!

Annars är allt lugnt... typ...

3 kommentarer:

  1. See, the chickens told Astor what a lousy job Clint was doing.

    You never know what's going on at the farm at night when the gnomes are out rustling around.

    Anders

    SvaraRadera
  2. Jag undrar jag om det finns något julgodis kvar så länge som till nyår...

    SvaraRadera
  3. Ja du Sussi... det återstår att se det ;-) Jag ska gör mitt bästa!

    SvaraRadera