onsdag 11 november 2009

BÄRSJAL


Vilken tokig bild! :-D
Detta är första gången jag provade på att bära Max framåtvänd i bärsjalen. Det kändes lite mysko, men han verkade helnöjd. Måste säga att bärsjalen var väl investerade pengar!!! Vi bor ju på landet och jag går gärna i skogen och då är sjalen ett "måste" När han gråter och har ont i magen så räcker med någon minut i den så tystnar han och kommer till ro. För min kropp känns den mycket mer ergonomisk än Baby björn! Vill du veta mer om att bära barn? Kolla in sjalbarn.
Min sjal är en trikåsal an märket LOOMA Sino Bra till små barn. Det är snart dags att investera i en vävd sjal som passar bättre när barnen blivit större.

7 kommentarer:

  1. Himmel vilken underbar trollunge! Kram från storasyster i norrland! Som spänt kommer att läsa din blogg!

    SvaraRadera
  2. :-D Halloj syrran! Gott att se att du orkat kolla in min blogg iaf!!! Puss

    SvaraRadera
  3. Haha, vilken söt bild och trollunge var precis vad jag tänkte på också :-)

    SvaraRadera
  4. Guuud så lik Maja :)

    SvaraRadera
  5. Ja, trollstorasyster har fått en trollillebror... :-)

    SvaraRadera
  6. Hi there
    Look at that little bundle. How kooot.

    I finally stumbled in here to see what's going on. Good job Madde.

    That's a semi risky picture of you and your family. Is it your John Lennon love gene that show through?

    Sorry I have to show as anonym. The Swedish webpage don't like my keyboard charachters and I guess it is the snabel a it croaks on when I'm, trying the name/webaddress profil.
    Maybe I try one of the other funky profil options this time?

    Nope, that didn't work either.

    Anders

    SvaraRadera
  7. Well... we are not showing any of our "special parts" on the photo... ;-) We are "sweeeeeeds" what du you expect?!! -Frigjorda och kärleksfulla....

    SvaraRadera